Umělá neuronová síť bude generovat texty k poctě Haukové a Chalupeckého. Ukáže je hybridní billboard.
Na konci loňského roku vyhlásila kancelář MOBA výsledky soutěže o umělecké dílo k poctě básnířky Jiřiny Haukové a kritika a teoretika umění Jindřicha Chalupeckého. Na prvním místě se umístil návrh zpracovaný mezioborovou skupinou umělců a architektů. Členové této skupiny, Vojtěch Tecl, Tereza Brussmannová, Savka Marenić, Adam Šustek a Jakub Rajnoch, představili porotě návrh hybridního billboardu na kamenném soklu. Billboard bude zobrazovat nově vzniklé texty, generované umělou neuronovou sítí, která bude čerpat z archivu textů obou autorů. Pro skupinu bylo důležité, aby v návrhu, který nazvali „Spolu“, odkazovali na spojení tvorby básnířky a teoretika, a ne na jejich individuální práci. https://vltava.rozhlas.cz/umela-neuronova-sit-bude-generovat-texty-k-pocte-haukove-a-chalupeckeho-ukaze-je-8435625
Dopisy a slova jsou skvělé! Slova jsou mocná. Mohou vytvářet úžasná nová místa a postavy.
Mnoho umělců používá slova k vyjádření. Bob a Roberta Smith vytvářejí velké poutače jako umělecká díla, aby řekli, na čem jim záleží.
Písmena jsou tvořena čarami a tvary. Budeme přemýšlet o písmech / FONTECH novými způsoby a uvidíme, jestli najdeme písmena ve světě kolem nás.
Přemýšlejte o tom, na čem vám záleží, jsou to hodiny VÝTVARKY ve školách? ZAVŘENÉ ŠKOLY? ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ? Životní podmínky zvířat v nouzi? Dívčí síla? Může to být cokoli!
Může to být jen laskavá zpráva, kterou chcete vydat do světa. (Jako byste chtěli, aby lidé byli šťastní a tančili!) Pamatujte, že to musí být krátká, odvážná věta, aby se vešla na váš formát!
Narodil se polským rodičům ve Francii. Do Polska se vrátili, když mu byli čtyři, ale byli z Polska deportováni nacisty po německém napadení Polska roku 1939. Znovu se vrátili do Polska v roce 1946. Poté vystudoval na Škole umění a designu v Lodži a na Akademii výtvarných umění ve Varšavě. V roce 1977 však odešel do rodné Francie a v roce 1985 obdržel francouzské občanství.[2]
Proslul „obsesivním“ užitím číslic v dílech, soubor svých „číselných obrazů“ nazval 1965/1–∞. Vytvářel je v letech 1965–2011 a různorodá předchozí díla zavrhl. Ke svým obrazům často pořizoval nahrávky vlastního hlasu či filmy zachycující, jak maloval, a tyto audivizuální doplňky pak při vystavování tvořily integrální součást děl.[3]
Žádné komentáře:
Okomentovat