Číslo 1. - doporučuji si VYBRAT UMĚLECKÝ OBOR/ŠKOLU, která vám přijde zajímavá a začít s přípravou v konkrétních požadavcích, co každá škola zveřejňuje.
Je zajímavé se mrknout na to KOLIK LIDÍ SE HLÁSILO A KOLIK BEROU, to vás nastartuje začít hned a pořádně máknout! Kde najít?
Co budete potřebovat:
- DOMÁCÍ PRÁCE / PORTFOLIO a ideálně, aby bylo z čeho vybírat!
- CVIČIT KRESBU, aby to u talentovek s troškou stresu a nervozity dopadlo SLUŠNĚ!
- VYMYSLET SI A SKICNOUT VLASTNÍ - UNIVERZÁLNÍ KOMPOZICE v barvě!
Mrkněte na videa:
ANO: krabičky, polystyrenová koule, hadr (drapérie)
NE: sklo, lahve, skleničky, složité džbány, vázy, konvičky
NE: sklo, lahve, skleničky, složité džbány, vázy, konvičky
Perspektiva je optický jev, jenž způsobuje to, že se vzdálené objekty jeví zdánlivě menší než objekty blízké. Jev způsobuje také to, že u stejných objektů postavených za sebou do jedné řady se objekty vzdálenější od pozorovatele jeví blíže u sebe (perspektiva tedy způsobuje optické zkracování linií). Perspektiva také způsobuje jiný jev, totiž to, že dvě či více rovnoběžných linií (např. koleje) se směrem k horizontu opticky zužují. Bod, ve kterém se obě rovnoběžné linie setkávají, se nazývá úběžník. Jedná se však pouze o myšlené čáry a myšlené body, které v reálném světě fakticky neexistují. Perspektivní zobrazení je běžně užíváno také v deskriptivní geometrii, v technickém kreslení a dalších oborech lidské činnosti.
ANO: šrafování
NE: tuhý obtahy linkou, nerozmazávat, nemazat tužku
NE: tuhý obtahy linkou, nerozmazávat, nemazat tužku
---
Tip na první kresbu / KRABICE S KAPESNÍČKY
DĚJINY UMĚNÍ
Dobrý den, jak fungují ty umělecké školy jako takové? Zjišťuji teď pro syna, který by rád takovou školu navštěvoval. Jsou tam i klasické předměty? Dají se tam udělat přijímačky nanečisto a nějakým způsobem se na ně připravit? Na jednu stranu mě baví, že je to umělecká duše a chci ho v tom podporovat. Na druhou stranu ale chci, aby dostal i "klasické" "neumělecké" vzdělání jako matematiku a cizí jazyky.
OdpovědětVymazat