úterý 24. března 2020

ÚTERÝ I. stupeň - DOMA // DETEKTIVKA (hra) / Vidíme v obrazech to, co tam je?

Jsme teď všichni doma a pokud nesedíme před TV a PC nebo učebnicemi,  kde plníme úkoly ze škol můžeme se potom podívat pečlivěji na obrazy, které máme doma a jestli v nich vidíme opravdu to, co na nich je.

Vzpomínám si na jeden obraz u tety, která bydlela v desetipatráku v Řetenicích. Na obraze jsem celou dobu viděla pokřivený obličej, kterého jsem se někdy i trošku bála. Když jsem povyrostla, zjistila jsem, že na obraze je džbán s překrásnou kyticí. Jednalo se o moc pěkné zátiší. Tvář jsem viděla ve džbánku a v jeho stínech (světlo a stín).
Václav Brožík, Zátiší s ovocem a konvicí (1896)
Emil Filla - Zátiší s mandolinou a lahví (1927)
http://sbirky.moravska-galerie.cz/dielo/CZE:MG.A_1077

INSPIRAČNÍ VÝZVA I. stupeň:
  • Radka vyhlašuje PÁTRÁNÍ po domácích obrazech! DETEKTIVKA (hra)
    Vidíme v obrazech to, co tam je? 
    Podívejte se prosím na obrazy nebo fotky, co máte doma, je tam něco, co vidíte jen vy?
Zkuste mi to nakreslit a potom poproste maminku anebo tatínka ať mi pošlou váš vyfocený obrázek (kreslit můžete na jakýkoliv papír, čímkoliv) společně s obrazem, který jste si vybrali.
+420 777 606 425 Radka
Těším se na vaše pátrání, co všechno objevíte!!! Děkuji moc, Vaše Radka

Inspirace, zdroje:
  • ZÁTIŠÍ je umělecké dílo, jež vkusně zobrazuje neživé předměty, obvykle běžné, které mohou být přírodního původu (ovoce, zelenina, rostliny nebo přírodniny) nebo vyrobené člověkem (sklenice, dýmky, atd.) v umělém prostředí.       https://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1ti%C5%A1%C3%AD 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaslané obrázky INSPIRAČNÍ VÝZVY = MOC DĚKUJEME!!!
Anneli, LEVANDULOVÁ PŘÍŠERA
...v konvičce zakletý Myška král 😻
---

                                                                Johanka H., KRUHY
                                                                              ---

                                                                         Rozárka H.

Žádné komentáře:

Okomentovat