úterý 24. března 2020

VÝTVARKA - DÁLKOVĚ / info INSPIRACE

Milí rodiče a žáci,

moc vás zdravím a zároveň bych vašim dětem ráda nabídla distanční formu studia ve výtvarném oboru.

Každý druhý den (úterý, čtvrtek) zveřejním INSPIRAČNÍ VÝZVY a přiložím jednoduché návody anebo odkazy, které můžou pomoci k uchopení tématu a to na blogu:
https://vytvarkamullerova.blogspot.com/
INSPIRACI připravím pro I. stupeň a pro II. stupeň našeho studia (kompletně při běžném provozu mám 106 žáků od 5 do 19 let :-)).

Pokud se vaše děti anebo i vy (úžasná možnost být u toho a pokud vám moje výzvy budou příjemné na psychohygienu // praktický příklad: ...máte dítko I. stupně a chcete se zapojit do výzvy II. stupně BUDU MOC RÁDA #má_to_smysl) zapojíte, budeme ve spojení přes všechny sociální kanály... Můžete mi posílat vaše příspěvky (řazeno podle mojí uživatelské oblíbenosti):
    přes WhatsApp: +420 777 606 425
    e-mailem: mullerova@zusteplice.cz
    Facebook: Radka Müllerová (modrobílý portrét s japonskými znaky – obal od TOFU – sojového sýra)
    Instagram: radka.mullerova.nanahana

JEDNOTLIVÉ REAKCE, FOTKY INSPIRAČNÍ VÝZVY prosím zasílejte ve formátu:
    obrázek (.jpg) + prostá textová zpráva: I. stupeň – NÁZEV INSPIRACE – JMÉNO

 Pozn.: Prosím NEPOSÍLEJTE mi MMS, ty mi nefungují a navíc mnoho z nás je má zpoplatněno, DĚKUJI MOC.

Ze všech příspěvků připravím fotogalerii a zveřejním na blogu. Pokud si nebudete přát uveřejnit jméno, prosím napište vaší představu (jen monogram, jen křestní, pseudonym atd.). Děti vedu k podpisování a určitě vám všechny krásně a vtipně předvedou moje kvílení a lekance, když se podpis na obraz nevejde.

Výzvy jsou NEPOVINNÉ, NENÍ TO ÚKOL, zapojit se můžete kdykoliv...

Stýská se mi po Vás, Vašich úsměvech a společném tvoření a těším se na všechny reakce!

Pokud budete potřebovat konzultaci po telefonu jsem pro Vás k dispozici denně od 9 – 13h. 
DĚKUJI MOC, VAŠE Radka Müllerová

Žádné komentáře:

Okomentovat