úterý 13. října 2020

ON-LINE KONZULTACE

 Moc Vás zdravím a informuji, že mě v čase výuky zastihnete ON-LINE. Jsem v naší nové třídě připravená Vám odpovědět na otázky týkající se tvorby, inspiračních výzev a dalších dotazů ohledně naší VÝTVARKY.

Adresa, kde mě najdete: https://whereby.com/vytvarkaradka

Můžete mě kontaktovat přes Skype (Radka Mullerova) nebo WhatsApp (+420 777 606 425).

Budu ráda, když mi napíšete ideálně přes WhatsApp Vaše jméno, abych si Vás všechny uložila do skupin jednotlivých dnů našeho rozvrhu.

Děkuji moc, těším se až Vás uvidím zpátky ve třídě nebo přes nějakou technologii, držte se, pozdravy rodičům, děkuji, Radka

INSPIRAČNÍ VÝZVY DISTANČNÍ VÝUKY BUDU VŽDY OZNAČOVAT ŽLUTĚ (PODBARVOVAT) PRO TY Z VÁS, KOHO OBTĚŽUJÍ MOJE SLOHOVKY :-)


...a takhle se můžeme vidět :-) 




Žádné komentáře:

Okomentovat